ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΨΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΕΡΓΟΥ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΕΡΓΟΥ 2 «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΜΒΟΥΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ & ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ»
Λογότυπο Ελλάδα 2.0 Λογότυπο Ε.Ε. που αναγράφει: Με τη Συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης


Το Ινστιτούτο της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία και Χρόνιες Παθήσεις (ΙΝ.Ε.Σ.Α.μεΑ.), στο πλαίσιο του Έργου «SUB2. Ψηφιακή εκπαίδευση και ενδυνάμωση των ηλικιωμένων και των ατόμων με αναπηρία» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5223341) στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας της Δράσης με ID «16922 - Κοινωνική ενσωμάτωση ευάλωτων ομάδων», υλοποιεί ως φορέας υλοποίησης (Εταίρος), το Υποέργο 2 «Ανάπτυξη εκπαιδευτικού περιεχομένου για τους Κόμβους Ψηφιακής Ενδυνάμωσης Ατόμων με Αναπηρία & υποστηρικτικές δράσεις» που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU.

ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ

τους/τις ενδιαφερόμενους/ες να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για τη σύναψη συμβάσεων μίσθωσης έργου στο πλαίσιο του Υποέργου 2 «Ανάπτυξη εκπαιδευτικού περιεχομένου για τους Κόμβους Ψηφιακής Ενδυνάμωσης Ατόμων με Αναπηρία & υποστηρικτικές δράσεις» του Έργου «SUB2. Ψηφιακή εκπαίδευση και ενδυνάμωση των ηλικιωμένων και των ατόμων με αναπηρία» με κωδικό ΟΠΣ ΤΑ 5223341, για την παροχή υπηρεσιών.

Αντικείμενο των Συμβάσεων που περιλαμβάνονται στον Πίνακα 1 της επισυναπτόμενης πρόσκλησης, είναι η ανάπτυξη εκπαιδευτικού περιεχομένου στο πλαίσιο του Υποέργου 2 «Ανάπτυξη εκπαιδευτικού περιεχομένου για τους Κόμβους Ψηφιακής Ενδυνάμωσης Ατόμων με Αναπηρία & υποστηρικτικές δράσεις», το οποίο θα βασιστεί στις βασικές αρχές της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, καθώς και σε καθιερωμένες και λειτουργικές προδιαγραφές ανάπτυξης εκπαιδευτικού υλικού ασύγχρονης εκπαίδευσης σε ψηφιακές δεξιότητες. Επιπροσθέτως το εκπαιδευτικό περιεχόμενο που θα αναπτυχθεί θα είναι κατάλληλο και προσαρμοσμένο στις ανάγκες των ατόμων με αναπηρία και θα περιλαμβάνει την ορθή ορολογία στη βάση της δικαιωματικής προσέγγισης της αναπηρίας (συμπεριληπτική γλώσσα για την αναπηρία). 

Χρησιμοποιούμε cookies σε αυτόν τον ιστότοπο για την εξατομίκευση του περιεχομένου και την ανάλυση την επισκεψιμότητας. Παρακαλούμε, αποφασίστε εάν επιθυμείτε την αποδοχή των cookies στην ιστοσελίδα μας.